BDW 2025

|

Design Insight

Kao uvod u ovogodišnji Best Desing Week, 14. maja 2025., naše Udruženje imalo je zadovoljstvo da kreira i realizuje interaktivni kviz znanja za sve učesnike Design Insight-a zainteresovane za oblast grafičkog dizajna. Kroz dinamična pitanja i zanimljive izazove, učesnici su imali priliku da provere svoje znanje, nauče nešto novo i, što je najvažnije, dobro se zabave. Kviz je bio pažljivo osmišljen kako bi spojio elemente igre, učenja i međusobnog povezivanja, a upravo taj balans pokazao se kao pun pogodak.

Evo jednog primera za razmišljanje sa kviza – da li znate koji je ovo logo? (Odgovor čeka na kraju teksta.)

Bilo nam je posebno drago što smo mogli da doprinesemo ovom događaju. Još veće zadovoljstvo nam je bilo da vidimo koliko su učesnici uživali, aktivno učestvovali i sa sobom poneli nova znanja, a i slatke nagrade.

Pobednici UGD Logo kviza

UGD Logo kviz izazvao je izuzetno pozitivne reakcije i pokazao koliko zajednica ceni ovakav vid angažovanja i edukacije. Zahvaljujemo se organizaciji BEST Belgrade na pozivu i ukazanom poverenju da budemo deo njihovog Desing Insight-a. Radujemo se budućim saradnjama i novim projektima koji nastaju na spoju znanja, igre i zajedništva!

BEST DESIGN WEEK

Nakon Design Insight-a, usledilo je sedam intenzivnih dana BEST Design Week-a (24 – 30. maj). Naše Udruženje imalo je čast da bude deo i samog BEST Design Week-a; ne samo kao Prijatelj projekta, već i kao aktivan učesnik u programu koji promoviše inovaciju, znanje i kreativnost.

Jedan od ključnih trenutaka bio je Graphic Design Advanced, na kojem je naša predsednica Dijana imala priliku da bude predavač. Kroz praktične zadatke, diskusije i direktan rad sa učesnicima, Dijana je prenela svoje znanje, iskustvo i otvorila prostor za razmenu ideja među mladim dizajnerima. „Ovo je prilika da učesnici nauče nešto novo i da se umreže ne samo sa drugim kolegama, već i sa mentorima…“, rekla je Dijana u intervjuu u kojem ćete od nje moći da čujete više o samom događaju, njenim utiscima, radionici, atmosferi i značaju ovakvih događaja.

U okviru radionice, Dijana je imala priliku da nagradi elegantno rešenje učesnice Viktorije, koje se posebno istaklo kreativnošću i tehničkom preciznošću. Kao znak priznanja, Viktorija je nagrađena jednogodišnjim Premium članstvom u Udruženju grafičkih dizajnera.

Dobitnica nagrade Viktorija Janković
Rad pobednice Viktorije Janković

P.S. Ako ste za logo sa početka rekli da je u pitanju Hermès Paris, bili ste u pravu.